Pracownicy
dr Magdalena Cuprjak
Lista publikacji wygenerowana na podstawie informacji z Biblioteki Uniwersyteckiej UMK w oparciu o bazę danych Expertus1/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena, Szmalec Jacek.
Tytuł oryginału: Poczucie skuteczności nauczycieli szkół specjalnych oraz ogólnodostępnych w sytuacji pandemii COVID-19.
Tytuł równoległy: Self-efficacy of teachers in special and mainstream schools in the context of the COVID-19 pandemic.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Rocznik: 2021
Szczegóły: Z. 41 nr 1
Opis fizyczny: S. 253-278, il., tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_PED
Punktacja MNiSW: 40.000
2/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Orientacje w badaniach nad młodzieżą w czasopismach pedagogicznych.
Tytuł równoległy: Orientations in research on youth in pedagogical journals.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2021
Szczegóły: Nr 34
Opis fizyczny: S. 93-113, il., tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/PBE
Punktacja MNiSW: 70.000
3/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Miejsce podmiotu w przestrzeni paradygmatów nauk pedagogicznych.
Tytuł całości: Dziecko i dzieciństwo w badaniach pedagogicznych / red. nauk. Marzenna Magda-Adamowicz, Ewa Kowalska.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2020
Opis fizyczny: S. 29-46, il., tab.
Punktacja MNiSW: 20.000
4/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Budowanie wiedzy o młodzieży w dyskursie normatywnym.
Tytuł równoległy: Building knowledge about youth in the normative discourse.
Czasopismo: Przegląd Pedagogiczny
Rocznik: 2020
Szczegóły: nr 1
Opis fizyczny: S. 100-115, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.34767/PP
Punktacja MNiSW: 20.000
5/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Dane w badaniach jakościowych : uwikłanie w kontekst.
Tytuł równoległy: Data in qualitative research : entanglement in the context.
Czasopismo: Forum Oświatowe
Rocznik: 2019
Szczegóły: nr 1 (61)
Opis fizyczny: S.111-124, il., tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
6/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Tożsamość jako cel rozwoju, czy rozwój bez celu? Tożsamość jako cel wychowania instytucjonalnego?
Tytuł całości: Młodzież we współczesnej rzeczywistości społeczno-kulturowej / red. nauk. Agnieszka Cybal-Michalska [et al.].
Adres wydawniczy: Poznań, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza : 2018
Opis fizyczny: S. 81-92
Seria: (Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ;nr 280)
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
7/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Relacja nauczyciel - uczeń i jej rola w procesie wychowawczym gimnazjum.
Tytuł całości: Otvorené cesty vo vzdelávaní v multikultúrnej škole / ed. Mariana Sirotová.
Adres wydawniczy: Trnava, Univerzita sv. Cyrila a Metoda : 2018
Opis fizyczny: S. 55-65, il.
Seria: (Pedagogica Actualis ;10)
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 5.000
8/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Przegląd Badań Edukacyjnych. Nr 26 / red. tomu Magdalena Cuprjak.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2018
Opis fizyczny: 260 s.
Uwagi: 10.12775/PBE
9/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Dyskursy o młodzieży w sytuacji edukacji instytucjonalnej : kontekst gimnazjum.
Tytuł równoległy: Discourses about youth in the situation of institutional education : the context of the gymnasium.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Rocznik: 2018
Szczegóły: Z. 36 nr 2
Opis fizyczny: S. 171-198, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: 10.12775/AUNC_PED
Punktacja MNiSW: 7.000
10/28
Autorzy: Kopińska Violetta, Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Wiedza o społeczeństwie : raport przedmiotowy.
Tytuł całości: Gender w podręcznikach, projekt badawczy : raport. T. 3: Raporty przedmiotowe i rekomendacje / pod red. Iwony Chmury-Rutkowskiej [et al.].
Adres wydawniczy: Warszawa, Fundacja Feminoteka : 2016
Opis fizyczny: S. 41-81, il., tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
11/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Konstrukcje tożsamości gimnazjalistów.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2016
Opis fizyczny: 219 s., il., tab.
Uwagi: Bibliogr. s. 165-176.
Punktacja MNiSW: 20.000
12/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Paradygmaty w perspektywie zmian społecznych : zarys problemu.
Tytuł równoległy: Paradigms in the perspective of social changes : outline of the problem.
Czasopismo: Rocznik Andragogiczny
Rocznik: 2016
Szczegóły: T. 23
Opis fizyczny: S. 251-265, il.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/RA
Punktacja MNiSW: 14.000
13/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Uczeń gimnazjum : wykreowana tożsamość "pomiędzy".
Czasopismo: Studia Edukacyjne
Rocznik: 2016
Szczegóły: Nr 40
Opis fizyczny: S. 149-162, il.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.14746/se
Punktacja MNiSW: 13.000
14/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena, Kopińska Violetta.
Tytuł oryginału: Discrimination in the discourse of Polish textbooks dedicated to civic education courses.
Czasopismo: New Educational Review
Rocznik: 2015
Szczegóły: Vol. 40 no. 2
Opis fizyczny: S. 37-47, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15804/tner
Punktacja MNiSW: 15.000
15/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Gimnazjum - "poczekalnia" na drodze ku dorosłości.
Tytuł równoległy: Middle School - "a waiting room" on the road to adulthood.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2015
Szczegóły: Nr 20
Opis fizyczny: S. 73-82, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/PBE
Punktacja MNiSW: 13.000
16/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: The sense of self-efficacy of men and women in early adulthood as a component of competence.
Czasopismo: Edukacja Dorosłych (Toruń)
Rocznik: 2014
Szczegóły: nr 1 (70)
Opis fizyczny: S. 113-120, tab., wykr.; streszcz. pol., niem.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 10.000
17/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Doświadczanie codzienności ucznia : etnografia zaangażowana.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2014
Szczegóły: Nr 18
Opis fizyczny: S. 195-204, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/PBE
Punktacja MNiSW: 6.000
18/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Tożsamość w kontekście transformacji : raport z badań.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2013
Szczegóły: Nr 17
Opis fizyczny: S. 211-225, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
19/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Gimnazjum jako przestrzeń konstruowania tożsamości upozorowanej.
Tytuł całości: Tożsamość w społeczeństwie współczesnym, pop-kulturowe (re)interpretacje / red. nauk. Agnieszka Gromkowska-Melosik, Zbyszko Melosik.
Adres wydawniczy: Kraków, Oficyna Wydawnicza Impuls : 2012
Opis fizyczny: S. 231-238
Uwagi: Bibliogr.
20/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Schemat etnograficzny : możliwości zastosowania w badaniach nad rozumieniem młodzieży gimnazjalnej.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2011
Szczegóły: Nr 13
Opis fizyczny: S. 89-98, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
21/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Dzieciństwo w opresji : pomiędzy przemysłem kulturowym a technokratycznymi reformami szkolnictwa / Christian Rittelmeyer. Kraków 2009.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Rocznik: 2010
Szczegóły: Z. 26
Opis fizyczny: S. 186-190
Uwagi: RECENZJA
22/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Refleksyjny andragog a badania w działaniu.
Czasopismo: Rocznik Andragogiczny
Rocznik: 2010
Szczegóły: T. 17
Opis fizyczny: S. 127-140, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
23/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Generacja wielkiej zmiany : studium autobiografii średniego pokolenia nauczycieli polskich 2004 / Wanda Dróżka. Kielce 2008.
Czasopismo: Kultura i Edukacja
Rocznik: 2009
Szczegóły: nr 2 (71)
Opis fizyczny: S. 160-163
Uwagi: RECENZJA
Punktacja MNiSW: 8.000
24/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Konstrukcja i standaryzacja testu do pomiaru statusu tożsamości dorosłych.
Czasopismo: Rocznik Andragogiczny
Rocznik: 2009
Szczegóły: T. 16
Opis fizyczny: S. 171-181, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
25/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Płeć a teoria statusów tożsamości Jamesa Marcii.
Tytuł całości: Teoretyczne perspektywy badań nad edukacją rodzajową / red. Mariola Chomczyńska-Rubacha.
Adres wydawniczy: Łódź, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej : 2007
Opis fizyczny: S. 114-121
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 6.000
26/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Tożsamość a rola nauczyciela w okresie wczesnej dorosłości.
Adres wydawniczy: Toruń, Instytut Pedagogiki UMK : 2007
Opis fizyczny: 199 s., il.; streszcz. ang.
Seria: (Biblioteka Debiutów Naukowych ;t. 3)
Uwagi: Bibliogr. s. 183-192
Punktacja MNiSW: 20.000
27/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Status tożsamości a stosunek do ucznia nauczycieli w okresie wczesnej dorosłości.
Tytuł równoległy: Identity status and relation to student of teacher in early adulthood.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2006
Szczegóły: Nr 2
Opis fizyczny: S. 135-148, il., tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 1.000
28/28
Autorzy: Cuprjak Magdalena.
Tytuł oryginału: Edukacja międzykulturowa w opinii uczestników kursów edukacji zawodowej : raport z województwa kujawsko-pomorskiego.
Tytuł całości: Edukacja dorosłych w zjednoczonej Europie, bogactwo, różnorodność, doświadczenie / red. Heribert Hinzen, Ewa Przybylska, Monika Staszewicz.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2005
Opis fizyczny: S. 324-333, tab., wykr.
Punktacja MNiSW: 6.000