![Zdjęcie ilustracyjne](http://www.umk.pl/wiadomosci/serwisy_wp/zdjecia/29905/srednie.jpg)
Nabór wniosków o przyznanie nagrody Rektora dla studentów i doktorantów za działalność organizacyjną na rzecz społeczności akademickiej Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
1. Wnioski przyjmowane są w formie elektronicznej (podpisany skan wniosku oraz skany dokumentów poświadczających osiągnięcia).
3. Osiągnięcia wymienione we wniosku należy ponumerować zgodnie
z numeracją dokumentów je potwierdzających (nr załączników).
4. Skany wniosków oraz załączników student powinien przesłać drogą mailową do p. Doroty Jagielskiej (dori@umk.pl)
5. Termin przyjmowania wniosków – 29 maja 2023 r.
Dokumenty:
1. Wniosek o przyznanie nagrody Rektora
2. Regulamin przyznania nagrody Rektora