Staff members
dr Kamila Majewska
List of publications based on information from the University Library in the database Expertus1/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Bibliografia prac Bronisława Siemienieckiego.
Tytuł całości: Teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki medialnej / pod red. Doroty Siemienieckiej i Kamili Majewskiej.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2021
Opis fizyczny: S. 93-115
Punktacja MNiSW: 20.000
2/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Profesor Bronisław Siemieniecki : życie i droga naukowa.
Tytuł całości: Teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki medialnej / pod red. Doroty Siemienieckiej i Kamili Majewskiej.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2021
Opis fizyczny: S. 55-68, il.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
3/52
Autorzy: Siemieniecka Dorota, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Teoretyczne i praktyczne aspekty pedagogiki medialnej / pod red. Doroty Siemienieckiej i Kamili Majewskiej.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2021
Opis fizyczny: 531 s.
Punktacja MNiSW: 20.000
4/52
Autorzy: Siemieniecka Dorota, Skibińska Małgorzata, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Cyberagresja : zjawisko, skutki, zapobieganie.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2020
Opis fizyczny: 196 s., il., tab.
Uwagi: Bibliogr. s. 163-180.
Punktacja MNiSW: 100.000
5/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Sensory preferences of teachers in the context of computer educational tools using.
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2020
Szczegóły: Nr 31
Opis fizyczny: S. 167-185, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/PBE
Punktacja MNiSW: 70.000
6/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Przygotowanie studentów pedagogiki resocjalizacyjnej do stosowania nowych technologii w profilaktyce problemów młodzieży.
Tytuł równoległy: Preparing students of social rehabilitation pedagogy to apply new technologies in the prevention of problems of adolescents.
Czasopismo: Resocjalizacja Polska
Rocznik: 2020
Szczegóły: Nr 20
Opis fizyczny: S. 283-298 (pol.), 271-284 (ang.), wykr.; streszcz. ang., pol.
Uwagi: Tekst pol. i ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.22432/pjsr
Punktacja MNiSW: 70.000
7/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: The electronic register in Polish schools : studies from the level of early school education.
Tytuł całości: Virtuality and education, future prospects / ed. by Dorota Siemieniecka.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2019
Opis fizyczny: S. 93-111, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
8/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Virtual consumer versus Internet creator, or attitudes of Polish teachers to online early school education : conclusions for practice.
Czasopismo: New Educational Review
Rocznik: 2019
Szczegóły: Vol. 57 no. 3
Opis fizyczny: S. 210-222, tab.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15804/tner
Punktacja MNiSW: 40.000
9/52
Autorzy: Siemieniecka Dorota, Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila, Skibińska Małgorzata.
Tytuł oryginału: Interactive media in education.
Tytuł całości: ICT in educational design, processes, materials, resources. Vol. 13 / sci. ed. Eunika Baron-Polańczyk.
Adres wydawniczy: Zielona Góra, Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego : 2018
Opis fizyczny: S. 63-75
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 20.000
10/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Skibińska Małgorzata, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Forward, Polonia! A review of online educational initiatives for Polish diaspora.
Tytuł równoległy: Marsz Polonia! Przegląd internetowych inicjatyw edukacyjnych na rzecz Polonii.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Rocznik: 2018
Szczegóły: Z. 35 nr 1
Opis fizyczny: S. 171-194, il.; streszcz. pol.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/AUNC_PED
Punktacja MNiSW: 7.000
11/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Trudności w nauczaniu programowania na poziomie edukacji wczesnoszkolnej z perspektywy nauczycieli - absolwentów szkół pedagogicznych.
Tytuł równoległy: Difficulties in teaching programming at the level of early school education : the teachers' perspective.
Czasopismo: e-mentor
Rocznik: 2018
Szczegóły: nr 3 (75)
Opis fizyczny: S. 32-39, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15219/em
Punktacja MNiSW: 15.000
12/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Modern educational tools in the teacher's work.
Czasopismo: New Educational Review
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 51 no. 1
Opis fizyczny: S. 125-135, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15804/tner
Punktacja MNiSW: 15.000
13/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Skibińska Małgorzata, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Cultural animation in educational practice : selected activities for students of primary schools in Toruń.
Tytuł równoległy: Animacja kulturalna w praktyce edukacyjnej : wybrane działania na rzecz uczniów toruńskich szkół podstawowych.
Czasopismo: Studia Paedagogica Ignatiana
Rocznik: 2018
Szczegóły: Vol. 21 no. 3
Opis fizyczny: S. 129-140, streszcz. pol.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/SPI
Punktacja MNiSW: 8.000
14/52
Autorzy: Siemieniecka Dorota, Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila, Skibińska Małgorzata.
Tytuł oryginału: Selected aspects of self-education of pedagogy students at Nicolaus Copernicus University in Toruń in the context of new media.
Czasopismo: Cognitive Science, New Media, Education
Rocznik: 2017
Szczegóły: Vol. 2
Opis fizyczny: S. 75-95, tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/CSNME
Punktacja MNiSW: 1.000
15/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Selected aspects of ICT applications in education : inspirations by the scientific achievements of the Norwegian theoretician and researcher - Harald Nilsen.
Czasopismo: Cognitive Science, New Media, Education
Rocznik: 2017
Szczegóły: Vol. 3
Opis fizyczny: S. 15-22
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.12775/CSNME
Punktacja MNiSW: 1.000
16/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila, Skibińska Małgorzata.
Tytuł oryginału: Pedagogika medialna na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu jako przykład studiów stacjonarnych w formie online.
Czasopismo: e-mentor
Rocznik: 2017
Szczegóły: nr 1 (68)
Opis fizyczny: S. 4-10, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15219/em
Punktacja MNiSW: 15.000
17/52
Autorzy: Siemieniecka Dorota, Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila, Skibińska Małgorzata.
Tytuł oryginału: The potential of interactive media and their relevance in the education process.
Czasopismo: International Journal of Psycho-Educational Sciences
Rocznik: 2017
Szczegóły: Vol. 6 no. 3
Opis fizyczny: S. 1-10
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 1.000
18/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Electronic class register in the process of teaching and upbringing.
Tytuł całości: New technologies in education and communication / ed. by Dorota Siemieniecka.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2016
Opis fizyczny: S. 127-137, wykr.
Uwagi: [Punktacja do dorobku indywidualnego: 5]
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
19/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Efektywność interaktywnej formy nauczania z użyciem tablicy multimedialnej.
Czasopismo: e-mentor
Rocznik: 2016
Szczegóły: nr 1 (63)
Opis fizyczny: S. 31-39, il., tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 15.000
20/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: E-portfolio, czyli jak promować się w sieci.
Czasopismo: e-mentor
Rocznik: 2016
Szczegóły: nr 4 (66)
Opis fizyczny: S. 33-38, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 15.000
21/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Problemy oraz oczekiwania pedagogów związane z wprowadzeniem tablicy interaktywnej do procesu kształcenia.
Tytuł równoległy: The problems and expectations of teachers associated with the introduction of interactive whiteboard to the educational process.
Tytuł całości: Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji = Education and new technologies in culture, information and communication / red. nauk. Dorota Siemieniecka.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2015
Opis fizyczny: S. 193-205, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
22/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila, Skibińska Małgorzata.
Tytuł oryginału: Umiejętności informacyjne w kontekście nowej kultury uczenia się.
Tytuł całości: Kultura informacyjna w ujęciu interdyscyplinarnym, teoria i praktyka. T. 1 / pod red. nauk. Hanny Batorowskiej.
Adres wydawniczy: Kraków, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej. Instytut Bezpieczeństwa i Edukacji Obywatelskiej. Katedra Kultury Informacyjnej i Zarządzania Informacją : 2015
Opis fizyczny: S. 195-206, tab.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
23/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Multimedialne gry dydaktyczne w opinii studentów edukacji wczesnoszkolnej.
Tytuł całości: Lifelong learning / red. nauk. Violetta Tanaś, Wojciech Welskop.
Adres wydawniczy: Łódź, Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu : 2015
Opis fizyczny: S. 169-177, il.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
24/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Częstotliwość oraz sposób zastosowania tablicy multimedialnej przez nauczycieli klas początkowych.
Tytuł całości: Pedagog we współczesnym świecie / red. nauk. Violetta Tanaś, Wojciech Welskop.
Adres wydawniczy: Łódź, Wydawnictwo Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu : 2015
Opis fizyczny: S. 59-67, wykr.
Uwagi: Dokument elektroniczny.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
25/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Tablica interaktywna w procesie nauczania wczesnoszkolnego.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2015
Opis fizyczny: 221 s., il.
Uwagi: Bibliogr. s. 203-221.
Punktacja MNiSW: 20.000
26/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Dziennik elektroniczny w pracy nauczyciela.
Czasopismo: Acta Universitatis Nicolai Copernici. Pedagogika
Rocznik: 2015
Szczegóły: Z. 31
Opis fizyczny: S. 159-170, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: 10.12775/AUNC_PED
Punktacja MNiSW: 7.000
27/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Komputerowy system egzaminowania.
Czasopismo: e-mentor
Rocznik: 2015
Szczegóły: nr 1 (58)
Opis fizyczny: S. 41-47, tab., wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Uwagi: 10.15219/em
Punktacja MNiSW: 15.000
28/52
Autorzy: Siemieniecki Bronisław, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Pedagogical premises of the use of tablets in the teaching process.
Czasopismo: New Educational Review
Rocznik: 2015
Szczegóły: Vol. 42 no. 4
Opis fizyczny: S. 65-74, wykr.
Uwagi: 10.15804/tner
Punktacja MNiSW: 15.000
29/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Doświadczenia studentów w pracy z e-portfolio : raport z badań pilotażowych.
Czasopismo: Wychowanie na co Dzień
Rocznik: 2015
Szczegóły: nr 1 (250)
Opis fizyczny: S. 25-26, streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
30/52
Autorzy: Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Edukacja a nowe technologie w kulturze, informacji i komunikacji tematem XII Międzynarodowej Konferencji Naukowej z cyklu "Technologia informacyjna w zmieniającej się edukacji".
Czasopismo: Wychowanie na co Dzień
Rocznik: 2015
Szczegóły: nr 4 (253)
Opis fizyczny: S. 44-45
31/52
Autorzy: Skibińska Małgorzata, Kwiatkowska Wioletta, Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Aktywność uczących się w przestrzeni Internetu.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2014
Opis fizyczny: 222 s., il., tab., wykr.
Uwagi: Bibliogr. s. 199-219.
Punktacja MNiSW: 20.000
32/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: The interactive whiteboard in working with learners : unconditional love, or a result of specific actions?
Czasopismo: Kultura i Edukacja
Rocznik: 2014
Szczegóły: nr 5 (105)
Opis fizyczny: S. 90-100, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 10.000
33/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Piloty interaktywne w pracy szkoły.
Czasopismo: 45 Minut : toruński przegląd oświatowy
Rocznik: 2013
Szczegóły: nr 1 (71)
Opis fizyczny: S. 38-40
34/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Psychologiczne różnice indywidualne a osiągnięcia uczniów / Tadeusz Lewowicki. Warszawa 1975.
Tytuł całości: Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym / pod red. Bronisława Siemienieckiego.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2012
Opis fizyczny: S. 57-60
Uwagi: RECENZJA
35/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Przyczyny wysokiej efektywności nauczania z tablicą multimedialną.
Tytuł całości: Edukacja medialna w świecie ponowoczesnym / pod red. Bronisława Siemienieckiego.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2012
Opis fizyczny: S. 497-516
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
36/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Tablica interaktywna : nowoczesne narzędzie dydaktyczne czy jedynie modny gadżet?
Tytuł całości: Nowe media w edukacji / red. nauk. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2012
Opis fizyczny: S. 245-265, tab., wykr.
Seria: (Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
37/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Jak nauczać interaktywnie?
Czasopismo: 45 Minut : toruński przegląd oświatowy
Rocznik: 2012
Szczegóły: nr 4 (70)
Opis fizyczny: S. 11-13, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
38/52
Autorzy: Majewska Kamila, Kowalczyk Małgorzata.
Tytuł oryginału: Płeć psychologiczna a zdolność widzenia przestrzennego : badanie studentów (tekst przed recenzją).
Czasopismo: Przegląd Badań Edukacyjnych
Rocznik: 2012
Szczegóły: Nr 14
Opis fizyczny: S. 177-189, tab.
Uwagi: Tekst po recenzji s. 195-212.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
39/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Efektywna nauka z tablicą interaktywną.
Czasopismo: Wychowanie na co Dzień
Rocznik: 2012
Szczegóły: nr 1-2 (220-221)
Opis fizyczny: S. 5-8
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
40/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Uniwersytet szansą dla nauczyciela?
Tytuł całości: Technologie edukacyjne w wymiarze praktycyzmu. T. 2 / red. nauk. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2011
Opis fizyczny: S. 21-29, wykr.; streszcz. ang.
Uwagi: Bibliogr.
41/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Lekcja bez tajemnic : czyli jak uniknąć podstawowych problemów w pracy z tablicą interaktywną.
Czasopismo: 45 Minut : toruński przegląd oświatowy
Rocznik: 2011
Szczegóły: nr 2
Opis fizyczny: S. 38-40
42/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Tablica interaktywna w procesie nauczania.
Czasopismo: Wychowanie na co Dzień
Rocznik: 2011
Szczegóły: nr 6 (213)
Opis fizyczny: S. 28-31, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
43/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Ocena użyteczności tablicy multimedialnej : przegląd wyników badań.
Czasopismo: Wychowanie na co Dzień
Rocznik: 2011
Szczegóły: nr 9 (216)
Opis fizyczny: S. 29-32
Uwagi: Bibliogr.
Punktacja MNiSW: 4.000
44/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Czy technologia informacyjna może zastąpić osobę nauczyciela na lekcji matematyki?
Tytuł równoległy: Is it possible replace teacher with informatics technologies in mathematics lesson?
Tytuł całości: Język - komunikacja - media - edukacja / red. Bronisław Siemieniecki, Tadeusz Lewowicki.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010
Opis fizyczny: S. 265-274, tab.; streszcz. ang.
Seria: (Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Uwagi: Bibliogr.
45/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Bibliografia prac prof. zw. dra hab. Bronisława Siemienieckiego.
Tytuł całości: W kręgu edukacji informatycznej i medialnej, studia ofiarowane prof. Bronisławowi Siemienieckiemu z okazji 60. rocznicy urodzin, 40- lecia pracy naukowej i 20-lecia powstania Toruńskiego Ośrodka Badań nad Edukacją Informatyczną i Medialną / red. Wioletta Kwiatkowska, Agnieszka Siemińska-Łosko.
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010
Opis fizyczny: S. 37-53
46/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Funkcja liniowa : propozycja wprowadzenia przy pomocy programu Geometry Expressions.
Czasopismo: 45 Minut : toruński przegląd oświatowy
Rocznik: 2010
Szczegóły: nr 1
Opis fizyczny: S. 21-23, wykr.
47/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Geometry Expressions.
Czasopismo: Wszystko dla Szkoły : miesięcznik z pokoju nauczycielskiego
Rocznik: 2010
Szczegóły: nr 5
Opis fizyczny: S. 5-6
48/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Toruńska debata o ukrytym programie edukacji nauczycieli.
Czasopismo: Wychowanie na co Dzień
Rocznik: 2010
Szczegóły: nr 1-2 (196-197)
Opis fizyczny: S. 27
49/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Trzy równoważne definicje okręgu : konstrukcje przy pomocy programu Geometry Expressions.
Tytuł całości: Materiały konferencji mathPAD 2008, Wydział Matematyki i Informatyki Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, 19-22 sierpnia 2008 / [red. Mirosław Majewski, Robert Skiba].
Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2009
Opis fizyczny: S. 110-116, il.
Uwagi: Bibliogr.
50/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Jak Geometry Expressions pomaga w zrozumieniu twierdzenia Pitagorasa.
Czasopismo: 45 Minut : toruński przegląd oświatowy
Rocznik: 2009
Szczegóły: nr 2
Opis fizyczny: S. 25-26
51/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Jak skutecznie aktywizować i motywować ucznia : nauczanie programowane, początki oraz stan obecny.
Czasopismo: 45 Minut : toruński przegląd oświatowy
Rocznik: 2009
Szczegóły: nr 4
Opis fizyczny: S. 17-20, wykr.
Uwagi: Bibliogr.
52/52
Autorzy: Majewska Kamila.
Tytuł oryginału: Edukacja medialna w służbie uczniom.
Tytuł całości: V Konferencja "Informatyka w Edukacji" - IwE 2008, Toruń, 3-6 lipca 2008 / red. nauk. Anna Beata Kwiatkowska, Maciej M. Sysło.
Adres wydawniczy: Wrocław, Agencja Wydawnicza Argi : 2008
Opis fizyczny: S. 220-226
Uwagi: Bibliogr.