Fosa Staromiejska 1a, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 36 10
e-mail: wfins@umk.pl

Staff members

dr hab. Aleksandra Seklecka, NCU Prof.

List of publications based on information from the University Library in the database Expertus

1/60


Autorzy: Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Tyle musiało się zmienić, aby nic się nie zmieniło : wybory do sejmiku województwa kujawsko-pomorskiego.

Tytuł całości: Gra o regiony 2018, wybory do sejmików województw / pod red. Roberta Alberskiego i Marzeny Cichosz.

Adres wydawniczy: Wrocław, Instytut Politologii Uniwersytetu Wrocławskiego : 2020

Opis fizyczny: S. 25-40, tab.

Punktacja MNiSW: 20.000


2/60


Autorzy: Wojtkowski Łukasz, Brodzińska-Mirowska Barbara, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polish privacy media discourse : privacy as imposed policies.

Czasopismo: Media and Communication

Rocznik: 2020

Szczegóły: Vol. 8 no. 2

Opis fizyczny: S. 302-313, il., tab., wykr.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.17645/mac

Impact Factor: 2.465

Punktacja MNiSW: 70.000


3/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rytuały medialne w komunikowaniu masowym : przypadek polskich telewizyjnych serwisów informacyjnych Fakty TVN i Wiadomości TVP.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2017

Opis fizyczny: 402, [4] s., il., tab.

Uwagi: Bibliogr. s. 375-397.

Punktacja MNiSW: 100.000


4/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Metafora w telewizyjnych audycjach informacyjnych : przykład kampanii prezydenckiej z 2015 roku.

Tytuł równoległy: Metaphor on news bulletins based on the example of presidential campaign in 2015.

Czasopismo: Athenaeum (Toruń)

Rocznik: 2017

Szczegóły: Z. 53

Opis fizyczny: S. 169-184, tab.; streszcz. ang.

Uwagi: 10.15804/athena

Punktacja MNiSW: 14.000


5/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: "Alternatywne światy", czyli różnice w relacjonowaniu wydarzeń w "Faktach" TVN i "Wiadomościach" TVP.

Tytuł równoległy: "Alternative worlds" : differences in a coverage of events in TVN's "Facts" and TVP's "News".

Czasopismo: Political Preferences

Rocznik: 2017

Szczegóły: No. 16

Opis fizyczny: S. 131-152, streszcz ang.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.6084/m9.figshare

Punktacja MNiSW: 9.000


6/60


Autorzy: Bäcker Roman, Czechowska Lucyna, Gadomska Grażyna, Gajda Joanna, Gawron-Tabor Karolina, Giedz Maria, Kasprowicz Dominika, Mateja Magdalena, Płotka Bartosz, Rak Joanna, Seklecka Aleksandra, Szewczak Wiktor, Wincławska Maria, Wojciechowska Jagoda.

Tytuł oryginału: Metodologia badań politologicznych.

Adres wydawniczy: Warszawa, Polskie Towarzystwo Nauk Politycznych : 2016

Opis fizyczny: 230 s., il., tab.

Uwagi: Bibliogr. s. 217-230.

Punktacja MNiSW: 20.000


7/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: The role of image in ritual media communication based on the example of Polish news bulletins.

Tytuł równoległy: Rola obrazu w rytualnej komunikacji medialnej na przykładzie polskich serwisów informacyjnych.

Czasopismo: Roczniki Nauk Społecznych

Rocznik: 2016

Szczegóły: T. 8 nr 3

Opis fizyczny: S. 173-192, streszcz. pol.

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.18290/rns

Punktacja MNiSW: 13.000


8/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Komunikacja polityczna w kontekście rytualnej komunikacji medialnej : przypadek polskich serwisów informacyjnych.

Tytuł całości: Mediatyzacja komunikowania politycznego, w kręgu badań politologicznych i medioznawczych / red. Małgorzata Adamik-Szysiak.

Adres wydawniczy: Lublin, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej : 2015

Opis fizyczny: S. 51-68

Punktacja MNiSW: 4.000


9/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rola toruńskich dzienników opinii w czasie kampanii parlamentarnej w 2011 r.

Tytuł całości: Obraz parlamentarnej kampanii wyborczej w polskich mediach regionalnych w 2011 roku, ujęcie medioznawczo-polityczne. T. 2 = The image of the 2011 parliamentary election campaign in the Polish regional media : the spin of media and political science. Vol. 2 / pod red. Katarzyny Maciejewskiej-Mieszkowskiej, Łukasza Szurmińskiego.

Adres wydawniczy: Warszawa, Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych. Uniwersytet Warszawski : 2015

Opis fizyczny: S. 46-65

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


10/60


Autorzy: Mateja Magdalena, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Udział mediów społecznościowych w rozwoju kultury i przedsiębiorczości / pod red. Magdaleny Mateji i Aleksandry Sekleckiej.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2014

Opis fizyczny: 251 s.

Seria: (Nowe Media ;nr 5)


11/60


Autorzy: Jeziński Marek, Seklecka Aleksandra, Wojtkowski Łukasz.

Tytuł oryginału: Nowe media : między dziennikarstwem obywatelskim a polityką / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2014

Opis fizyczny: 234 s., il.

Punktacja MNiSW: 4.000


12/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rytuał medialny jako przykład uniformizacji przekazu informacji.

Czasopismo: Athenaeum (Toruń)

Rocznik: 2014

Szczegóły: Z. 41

Opis fizyczny: S. 249-265

Punktacja MNiSW: 8.000


13/60


Autorzy: Jeziński Marek, Seklecka Aleksandra, Peszyński Wojciech, Szewczak Wiktor.

Tytuł oryginału: Wybory 2011 : organizacja, przebieg, efekty / red. nauk. Marek Jeziński, Aleksandra Seklecka, Wojciech Peszyński, Wiktor Szewczak.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2013

Opis fizyczny: 331 s., il.

Seria: (Wybory, Demokracja, Polityka)

Uwagi: Bibliogr. przy rozdz.

Punktacja MNiSW: 4.000


14/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rytuał medialny w serwisach informacyjnych : przypadek kampanii wyborczej 2011 roku.

Tytuł całości: Współczesne zagadnienia marketingu politycznego i public relations / pod red. nauk. Małgorzaty Adamik-Szysiak i Wojciecha Magusia.

Adres wydawniczy: Lublin, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej : 2013

Opis fizyczny: S. 259-276, streszcz. ang.

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


15/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: The picture(s) of campaign : the 2011 electoral campaign in major news bulletins.

Czasopismo: Preferencje Polityczne

Rocznik: 2013

Szczegóły: Nr 4

Opis fizyczny: S. 153-167

Uwagi: Bibliogr.

Uwagi: 10.6084/m9.figshare

Punktacja MNiSW: 3.000


16/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rola audiowizualnych i audytywnych mediów masowych w kampanii wyborczej na przykładzie elekcji do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku.

Tytuł całości: Media a Polacy, polskie media wobec ważnych wydarzeń politycznych i problemów społecznych / red. nauk. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Joanna Bierówka, Stanisław Jędrzejewski.

Adres wydawniczy: Kraków, Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego : 2012

Opis fizyczny: S. 119-136, tab.

Seria: (Konteksty Współczesności)

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


17/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Telewizja publiczna czy państwowa? : Konflikt między wolnością mediów a wpływem polityków.

Tytuł całości: My i oni, rola, miejsce i znaczenie konfliktów w polityce. Cz. 2 / pod red. Agnieszki Kasińskiej-Metryki, Rafała Miernika.

Adres wydawniczy: Kielce, Wydawnictwo Uniwersytetu Jana Kochanowskiego : 2012

Opis fizyczny: S. 87-106

Punktacja MNiSW: 4.000


18/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Instrumenty poszerzenia znajomości marki dla mikroprzedsiębiorstwa.

Tytuł całości: Nauka i praktyka, doświadczenia pracowników naukowych z realizacji staży w przedsiębiorstwach w ramach projektu Program Transferu Wiedzy NiP - Nauka i Praktyka / pod red. Pawła Matlakiewicza, Roberta Musiałkiewicza.

Adres wydawniczy: Toruń, [s.n.] : 2012

Opis fizyczny: S. 215-220


19/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Poparcie Rydzyka i Wenderlicha wcale nie przeszkadza, czyli o kampanii na prezydenta Torunia w 2010 roku.

Tytuł całości: Prezydenci miast, analiza rywalizacji w wyborach samorządowych / pod red. Łukasza Tomczaka.

Adres wydawniczy: Wrocław, Wydawnictwo Marina : 2012

Opis fizyczny: S. 117-136

Punktacja MNiSW: 4.000


20/60


Autorzy: Jeziński Marek, Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Wybory 2010 : media i marketing polityczny / pod red. Marka Jezińskiego, Wojciecha Peszyńskiego, Aleksandry Sekleckiej.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2012

Opis fizyczny: 314 s., il.

Uwagi: Bibliogr. przy rozdz.

Punktacja MNiSW: 4.000


21/60


Autorzy: Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Lewica i Demokraci w wyborach parlamentarnych w 2007 roku.

Tytuł całości: Wybory parlamentarne 2007, marketing polityczny, media, partie / red. nauk. Marek Jeziński.

Adres wydawniczy: Toruń, Dom Wydawniczy DUET : 2012

Opis fizyczny: S. 207-236

Seria: (Wybory, Demokracja, Polityka)

Punktacja MNiSW: 4.000


22/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Kampania wyborcza online 2011.

Tytuł całości: Wybory parlamentarne 2011 / red. nauk. Agnieszka Turska- Kawa, Waldemar Wojtasik.

Adres wydawniczy: Sosnowiec, REMAR Wojciech Wciślak : 2012

Opis fizyczny: S. 203-220

Seria: (Polskie Wybory ;4)

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


23/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Commercialization of the media : TVP case.

Czasopismo: Polish Political Science. Yearbook

Rocznik: 2012

Szczegóły: Vol. 41

Opis fizyczny: S. 461-471

Punktacja MNiSW: 5.000


24/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Media publiczne w kontekście postmodernistycznej wizji upadku człowieka.

Tytuł całości: Nowe media w systemie komunikowania, edukacja, cyfryzacja / pod red. Marka Jezińskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2011

Opis fizyczny: S. 159-170

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


25/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polityk w internecie : między wpływem politycznym a manipulacją opinią publiczną.

Tytuł całości: Nowe media w systemie komunikowania, polityka / pod red. Marka Jezińskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2011

Opis fizyczny: S. 86-101

Seria: (Oblicza Mediów)

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


26/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Kampania wyborcza jako kreowanie rzeczywistości, czyli o manipulacji medialnej w politycznym wydaniu.

Tytuł całości: Nowe media we współczesnym społeczeństwie / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2011

Opis fizyczny: S. 315-331

Punktacja MNiSW: 4.000


27/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Ekonomiczne determinanty manipulacji medialnej na przykładzie funkcjonowania polskiego rynku medialnego.

Tytuł całości: Osobliwości polskiej demokracji w XXI wieku, uwarunkowania kulturowo-medialne / red. Janusz Golinowski, Filip Pierzchalski.

Adres wydawniczy: Bydgoszcz, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego : 2011

Opis fizyczny: S. 224-241

Punktacja MNiSW: 4.000


28/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Manipulacja medialna jako element politycznego wpływu

Tytuł całości: Symboliczność przestrzeni polityki, między teorią a praktyką / red. Janusz Golinowski, Filip Pierzchalski.

Adres wydawniczy: Bydgoszcz, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego : 2011

Opis fizyczny: S. 137-156, streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 4.000


29/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polityka, media, manipulacja medialna : przypadek Polski po 1989 roku.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2011

Opis fizyczny: 286 s., il.

Seria: (Oblicza Mediów)

Uwagi: Bibliogr. s. [261]-286.

Punktacja MNiSW: 20.000


30/60


Autorzy: Jeziński Marek, Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Wybory 2010 : Polska i świat / pod red. Marka Jezińskiego, Wojciecha Peszyńskiego, Aleksandry Sekleckiej.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2011

Opis fizyczny: 270 s., il.

Seria: (Wybory, Demokracja, Polityka)

Punktacja MNiSW: 4.000


31/60


Autorzy: Jeziński Marek, Seklecka Aleksandra, Wojtkowski Łukasz.

Tytuł oryginału: Nowe media we współczesnym społeczeństwie / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Łukasza Wojtkowskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2011

Opis fizyczny: 361 s., il.

Uwagi: Bibliogr. s. 333-361.

Punktacja MNiSW: 4.000


32/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Kampania internetowa w wyborach prezydenckich 2010 roku.

Tytuł całości: Wybory prezydenckie w Polsce 2010 / red. nauk. Janusz Okrzesik, Waldemar Wojtasik.

Adres wydawniczy: Katowice, REMAR : 2011

Opis fizyczny: S. 241-257

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 4.000


33/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Sprawozdanie z konferencji naukowej "Sztuka i polityka - kino, film" (Toruń, 20-21 października 2010 roku).

Czasopismo: Nowe Media (Toruń)

Rocznik: 2011

Szczegóły: Nr 2

Opis fizyczny: S. 188-189


34/60


Autorzy: Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Sport jako element kultury popularnej na przykładzie polskiej siatkówki

Tytuł całości: Konteksty kultury popularnej, płeć, sztuka, media / pod red. Marka Jezińskiego, Marii Wincławskiej i Barbary Brodzińskiej

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010

Opis fizyczny: S. 291-302


35/60


Autorzy: Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Telewizyjna reklama polityczna w kampaniach parlamentarnych PSL (2001-2007)

Tytuł całości: Ludowcy i problematyka agrarna na początku XXI wieku / pod red. Łukasza Tomczaka

Adres wydawniczy: Wrocław, Wydawnictwo Marina : 2010

Opis fizyczny: S. 73-90

Seria: (Polityka Polska)

Punktacja MNiSW: 3.000


36/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polish public media as a market product

Tytuł całości: Médiá v čase krízy, zodpovednosť a reflexia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie "Nové trendy v marketingu" [...] / zost. Jozef Matuš, Daniela Kollárová

Adres wydawniczy: Trnava, Univerzita sv. Cyrila a Metoda : 2010

Opis fizyczny: S. 77-83


37/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Kampania "przedwyborcza" w internecie : casus wyborów prezydenckich 2010

Tytuł całości: Polityczne aspekty nowych mediów / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Wojciecha Peszyńskiego

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010

Opis fizyczny: S. 35-44

Seria: (Oblicza Mediów)


38/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polityka medialna rządu Donalda Tuska

Tytuł całości: Prawne, ekonomiczne i polityczne aspekty funkcjonowania mediów i kreowania ich zawartości / pod red. Patrycji Dudek i Michała Kusia.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010

Opis fizyczny: S. 329-351

Punktacja MNiSW: 3.000


39/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polityka władz państwowych jako determinanta manipulacji medialnej

Tytuł całości: Prawo, etyka czy rynek? Zmiany w polskich mediach po 1989 roku / red. Kazimierz Wolny-Zmorzyński [et al.]

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010

Opis fizyczny: S. 157-165

Seria: (Oblicza Mediów)


40/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Wpływ polityków na tworzenie regulacji prawnych jako determinanta manipulacji medialnej

Tytuł całości: Teorie komunikacji i mediów. T. 2 / pod red. Marka Graszewicza i Jerzego Jastrzębskiego.

Adres wydawniczy: Wrocław, Oficyna Wydawnicza Atut - Wrocławskie Wydawnictwo Oświatowe : 2010

Opis fizyczny: S. 121-145

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 3.000


41/60


Autorzy: Jeziński Marek, Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Wybory do Parlamentu Europejskiego : media i marketing polityczny / [red.] Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" : 2010

Opis fizyczny: 412 s.

Punktacja MNiSW: 3.000


42/60


Autorzy: Jeziński Marek, Seklecka Aleksandra, Peszyński Wojciech.

Tytuł oryginału: Polityczne aspekty nowych mediów / pod red. Marka Jezińskiego, Aleksandry Sekleckiej, Wojciecha Peszyńskiego

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2010

Opis fizyczny: 205 s., il.

Seria: (Oblicza Mediów)

Uwagi: Bibliogr. s. 191-205

Punktacja MNiSW: 3.000


43/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Wybory do Parlamentu Europejskiego w programach mediów publicznych w 2009 roku : subiektywna promocja czy obiektywne informowanie?

Tytuł całości: Wybory do Parlamentu Europejskiego, media i marketing polityczny / [red.] Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" : 2010

Opis fizyczny: S. 59-76

Punktacja MNiSW: 3.000


44/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Polskie Stronnictwo Ludowe - "Głosuj na swoich"

Tytuł całości: Wybory do Parlamentu Europejskiego, media i marketing polityczny / [red.] Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" : 2010

Opis fizyczny: S. 361-379

Punktacja MNiSW: 3.000


45/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra, Peszyński Wojciech.

Tytuł oryginału: Platforma Obywatelska - "Postaw na Polskę"

Tytuł całości: Wybory do Parlamentu Europejskiego, media i marketing polityczny / [red.] Marek Jeziński, Wojciech Peszyński, Aleksandra Seklecka

Adres wydawniczy: Toruń, Towarzystwo Naukowe Organizacji i Kierownictwa "Dom Organizatora" : 2010

Opis fizyczny: S. 283-301

Punktacja MNiSW: 3.000


46/60


Autorzy: Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Przepis na egzotyczną koalicję : o wyborach samorządowych w kujawsko-pomorskim

Tytuł całości: Wybory do sejmików województw w 2006 roku / pod red. R. Alberskiego, M. Cichosz, Ł. Tomczaka

Adres wydawniczy: Wrocław, Wydawnictwo Marina : 2010

Opis fizyczny: S. 35-51

Seria: (Polityka Polska)

Punktacja MNiSW: 3.000


47/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Nowe media a media tradycyjne : prasa, reklama, internet / pod red. Marka Jezińskiego. Toruń 2009.

Czasopismo: Nowe Media (Toruń)

Rocznik: 2010

Szczegóły: Nr 1

Opis fizyczny: S. 236-239

Uwagi: RECENZJA


48/60


Autorzy: Peszyński Wojciech, Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rola sondaży w polskiej kampanii prezydenckiej w 2010 roku

Czasopismo: Studia Wyborcze

Rocznik: 2010

Szczegóły: T. 10

Opis fizyczny: S. 27-46, streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 2.000


49/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Kultura polityczna elit jako determinanta manipulacji medialnej.

Tytuł całości: Media a komunikowanie polityczne / red. nauk. Marek Sokołowski.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2009

Opis fizyczny: S. 55-80, streszcz. ang.

Seria: (Komunikacja Społeczna, Komunikacja Medialna, Komunikacja Sieci)

Punktacja MNiSW: 3.000


50/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Internet w kampanii samorządowej 2006 na przykładzie województwa kujawsko-pomorskiego.

Tytuł całości: Nowe media i polityka, Internet, demokracja, kampanie wyborcze / pod red. Marka Jezińskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2009

Opis fizyczny: S. 227-242

Seria: (Oblicza Mediów)


51/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Tożsamość płciowa wobec wyzwań XXI wieku : czyli mężczyźni w zawodach sfeminizowanych.

Tytuł całości: Płeć w życiu publicznym, różnorodność problemów i perspektyw / pod red. Marka Jezińskiego, Marii Wincławskiej i Barbary Brodzińskiej.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2009

Opis fizyczny: S. 99-109


52/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Wojny i konflikty kandydatów w wyborach samorządowych roku 2006 : czyli o sposobach wpływania na wyborców w województwie kujawsko-pomorskim.

Tytuł całości: Socjotechnika w polityce, wczoraj i dziś. T. 2 / pod red. Agnieszki Kasińskiej-Metryki i Katarzyny Kasowskiej-Pedrycz.

Adres wydawniczy: Kielce, Wydawnictwo Uniwersytetu Humanistyczno-Przyrodniczego Jana Kochanowskiego : 2009

Opis fizyczny: S. 65-79


53/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Koncepcje instytucji medialnych w odniesieniu do praktyki funkjonowania w Europie, ze szczególnym uwzględnieniem Polski.

Tytuł całości: Współczesne media, kryzys w mediach T. 1 / red. Iwona Hofman, Danuta Kępa-Figura.

Adres wydawniczy: Lublin, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej : 2009

Opis fizyczny: S. 17-29


54/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Ustawa medialna IV RP i jej wpływ na funkcjonowanie polskich mediów.

Tytuł całości: Demokracja w Polsce po 2005 roku / pod red. Danuty Karnowskiej.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2008

Opis fizyczny: S. 107-124, streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 3.000


55/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Kobiety w kampanii samorządowej 2006 : przypadek województwa kujawsko-pomorskiego.

Tytuł całości: Samorząd terytorialny w Polsce i w Europie, (doświadczenia i nowe wyzwania) / pod red. Joanny Marszałek-Kawy, Alfreda Lutrzykowskiego.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2008

Opis fizyczny: S. 141-165

Punktacja MNiSW: 3.000


56/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Rola propagandy państwowo-partyjnej w stanie wojennym.

Tytuł całości: Stan wojenny, fakty, hipotezy, interpretacje : zbiór studiów / pod red. Arkadiusza Czwołka, Wojciecha Polaka.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika : 2008

Opis fizyczny: S. 351-365

Punktacja MNiSW: 3.000


57/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra, Peszyński Wojciech.

Tytuł oryginału: Telewizyjna prezentacja politycznej oferty LiD w wyborach parlamentarnych 2007 roku.

Czasopismo: Athenaeum (Toruń)

Rocznik: 2008

Szczegóły: Z. 19

Opis fizyczny: S. 127-139, streszcz. ang.

Punktacja MNiSW: 4.000


58/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Ogólnopolska konferencja naukowa "Nowe media - stan obecny i możliwość rozwoju" (Toruń, 9-11 kwietnia 2007 r.).

Czasopismo: Athenaeum (Toruń)

Rocznik: 2008

Szczegóły: Z. 20

Opis fizyczny: S. 201-203


59/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Propaganda feministyczna, czyli postulaty feminizmu w polskich mediach.

Tytuł całości: Feminizm i radykalizm wśród ruchów społecznych i perspektyw krytycznych / red. Jerzy Kochan, Aleksandra Koś.

Adres wydawniczy: Szczecin, Wydawnictwo Z Naszej Strony : 2007

Opis fizyczny: S. 31-45

Uwagi: Bibliogr.

Punktacja MNiSW: 6.000


60/60


Autorzy: Seklecka Aleksandra.

Tytuł oryginału: Pełnomocnik Rządu do spraw Równego Statusu Kobiet i Mężczyzn : geneza, powstanie, działalność.

Adres wydawniczy: Toruń, Wydawnictwo Adam Marszałek : 2007

Opis fizyczny: 174 s., il., tab.

Uwagi: Bibliogr. s. 159-170.

Punktacja MNiSW: 20.000